2018年6月11日 星期一

防治感冒的欖蔥茶

講開感冒沖劑,嬸嬸強烈推薦呢款:




咦,我聽都未聽過喎。




香港品牌





原來廠址在屯門,咁應該我家附近葯房都有機會買到喎。



原來平日都可以沖黎飲當保健既




我一向都知蔥白煲茶飲可治初發感冒,但一到感冒起又去邊度搵蔥白呢?所以我都會買定D即沖感冒茶係屋企看門口既。




今次嬸嬸介紹給我的,主治外感風寒引發的一連串徵狀 。記住,係風寒,唔係風熱喎。


請參考 : 感冒的辨証
風熱感冒: 症狀表現為高熱、稍稍怕冷畏風、咽喉腫疼、口乾欲飲、渾身不適、出汗、鼻塞、或有咳嗽、黃痰。舌苔薄黃、舌質偏紅、脈搏

風寒感冒 :症狀表現為惡寒重、發熱輕、無汗、頭痛、鼻塞、流涕、喉癢咳嗽、痰白清稀、四肢酸痛。舌苔薄而潤,脈搏浮。



入面是碎片狀的,用茶袋裝好,好似茶包咁加滾水浸焗5-10分鐘就可以飲用。




10/4/2018,碰巧阿仔週末睇完七人欖球賽,星期五那晚應該冷病唔少人,返到公司把聲都變埋。一於死馬當活馬醫,整杯佢飲下,等佢洽一陣。連鬼佬都話唔錯喎,整多包佢帶返屋企,晚上自己泡黎飲咗先訓。


6/5/2018,今次好似係我自己瀨野,早上起床喉嚨乾又痛,食完早餐仲好似更差。返到屋企一於焗返碗自己飲下,咦....乜咁易入口既?原來冇藥味架!仲有一陣淡淡既香蔥味,可以稱得上好飲添。我冇晒野,晏D拎返個茶包黎沖多杯,當水飲。駛唔駛得?我覺得喉嚨好似舒服咗D,都值得推薦既。




原來上次嬸嬸真係買錯咗茶葉裝,大家應該買茶包裝,就唔駛自備茶袋咁麻煩啦,認住左下角既標記喎!



茶包裝入面是這樣的,但成份跟茶葉裝的一樣。我這一盒16包的,在上環賣$35。




嬸嬸話,平日自己飲用,翌日早上會加多片生薑同條蔥黎焗,會更加見效咁話。

11 則留言:

  1. 自小我就知道有欖蔥茶這一樣東西,因為係我爸爸最推崇的一種感冒藥物,另外一種澳門的, 葫蘆茶,好似又叫做七星茶的都係好出名㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地屋企冇呢種文化,因為成十個細路,自小有咩唔妥就識得自己去床下底藥箱取葯,克痛、康達500、銀翹、六神丸、保濟丸常備,連踢爆腳趾都有即時止血既藥粉係度,冇人理我地架。再好唔返先去睇醫生。

      刪除
  2. Hello,請問在上環那買,thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 永樂街24號協成隆參茸藥行

      刪除
    2. 記住買茶包裝喎,方便好多。

      刪除
  3. 我都在協成隆買左幾盒

    回覆刪除
  4. 我覺ok呀,入到口,早上打孖兩包當沖茶飲
    聽講削胃,如果胃弱,就1包好了。

    回覆刪除
  5. 請問沙田邊度有得賣唔該

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不清楚,但你可以打去代理度問:
      新明葯行
      地址: 12/F, 建安商業大廈49-51 Jervois St, Sheung Wan
      電話: 2518 0365

      刪除
    2. 新明葯行有限公司
      上網找,還有另一電話: 25180351
      希望可以幫到你啦。

      刪除