2018年6月4日 星期一

粉絲蒸排骨

其實,蒸排骨是很家常的一道菜。每次蒸好,都會有很多肉汁,亦有很多人喜歡用來下飯。

就像蒸扇貝時大家喜歡放一點粉絲墊底的道理一樣,為何蒸排骨不能依樣畫葫蘆呢?

材料: 肉排、粉絲、冬菰、雲耳、大頭菜、薑絲

製法:

肉排用生抽、糖、鹽、紹酒調勻,再加一點鷹粟粉及麻油調勻。

粉絲一小紮,浸軟。別貪心多放啊!




隔去水份,略為剪斷,放於碟上。



把浸冬菰的水,約半飯碗加入。加少許鹽調味,單靠一點排骨的肉汁是不夠粉絲吸收的。



冬菰浸軟,渣出水份



切絲



雲耳浸軟洗淨



大頭菜沖洗後切絲



將這些配料



跟排骨一同均勻地放在粉絲上



面頭再加點薑絲



我覺得沒必要再加油,大火隔水蒸15分鐘。我家是不用電飯煲的,蒸飯時順道把要煮的菜及肉蒸熟,可以節省能源。



蒸好後,粉絲剛好把所有汁都索盡,打側碟子也不會見到有汁液流出來。



想營養均衡,當然要多煮一碟菜蔬。

就來個硬豆干煮玉豆吧。

玉豆洗淨,蒸飯時順道蒸軟,可節省煮食時間。



豆乾切成約半厘米薄片,蒜片起鑊,把豆干略煎。





 加點蠔油及水,煮滾;把玉豆放入,加點點鹽調味,略煮片刻,就可以埋芡上碟。













4 則留言:

  1. 粉絲喺蒸餸方面有一定作用,可以將多餘的水份吸收,令到食物不會蒸到水汪汪,更能保持原汁原味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢碟餸,重點係唔會晒咗D汁,而且可以大碟D,更見食。有朋友黎食飯就啱晒啦。

      刪除
  2. 最近我買粉絲,發覺質量冇以前咁好,都唔知邊隻牌子先至好? 係唔係一定要龍口呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好多所謂龍口粉絲都係不外如是架咋,其實只要控制好火候,就唔會煮到爛pad pad架啦。

      刪除