2017年1月9日 星期一

福字揮春

受邀為一中學預備中國文化活動,教大家製作褔字印章,好等大家可以試試印製小揮春。



我選了這個字體




起稿後轉印




毫無難度




鉛筆痕清晰可見




手起刀落,手藝都沒有生疏




把外圍線雕完,就把中間留白鏤空




再用美工刀水平式地把外圍多餘部份割走。




上墨




完美!




看來不錯




喜歡加底紙亦可




再多雕一個印章,或許其他中心搞活動都用得著呢!



8 則留言:

  1. 看似容易,都要功多藝熟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做呢D,對我黎講就好易,但對新仔黎講就好難架啦。

      刪除
  2. 呢個福字好有氣勢, 代表你來年幸福滿滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望大家可以安安樂樂咁享受人生,所以先教D學生做手作,等佢地學曉同親友分享快樂。

      刪除
  3. 雕得一氣呵成,冇拖泥帶水,你的刀功好犀利啊!
    月尾過年呢個福字係人都要接,真要做多幾個後備呀!

    回覆刪除
  4. 你送比我既福字我好中意呀.

    回覆刪除