2017年3月20日 星期一

嚐鮮蘆薈

友人鄰居自家種了很多蘆薈




我當然不甘後人,討回兩株幼苗,嘗試栽種。



趁午饍時間,把幼苗栽好


兩座豪宅順利入伙 



此外,朋友還在蘆薈田採割了兩塊新鮮葉子給我嚐嚐。



約兩寸闊的鮮蘆薈呢



頭一回處理這種食材,先上網找資料。



洗淨後,削掉兩旁的刺。原來落刀很容易,皮亦不硬。



我先削走平面一邊的皮(因為皮是不能吃的啊!誤吃可能會拉肚子。)



再分開一截截,用小刀在彎位片一刀,就可以起出整塊肉切成一粒粒了。



放在碗內晶瑩剔透



削下的皮慢慢滲出粘液,蘆薈對皮膚灼傷或曬傷有顯著療效,若剛好有需要,這些粘液就大派用場了。



碗內的蘆薈粒亦有粘液滲出



試加一小包柚子蜜來調味



清新芳香,引人垂涎。



拌勻後好像不夠甜味,再來點蜜糖。



拌勻後後十分粘稠



用保鮮紙封存,起碼要放在雪櫃內兩天。




之後粘液會變稀,夾出來就可以吃了。

其實變稀的漿液是可以飲用的,我把蘆薈粒連浸著的液體用來沖檸蜜,滋味不錯呢!

6 則留言:

  1. 幾年前我在青協有機農場買過你上述的新鮮蘆薈,記得很貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我今次有幸收到貢品,就立即嚐嚐。

      刪除
  2. 你展現出的那種是藥用蘆薈(其他品種很易種而且也能快高長大),在早幾年前我已試種了,種它原因就是想用它來治療一些皮膚瘡毒痕癢,但卻不是一定有效,在園藝舖一盆約需15元上下……

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實蘆薈有好多品種,唔係隻隻都有療效。我本身已經有枝澳洲既99%有機蘆薈看門口,佢既療效一流,所以我只係種黎玩下,唔想佢大得咁快,就局限佢係盆仔度種,當觀賞同實驗性質既唧。

      刪除
  3. 我同事都有幾盆, 但佢話果D唔食得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘆薈有幾百種,唔係隻隻食得同隻隻有療效架。

      刪除