2019年7月15日 星期一

Organic Aloe Vera Toothpaste 有機蘆薈牙膏

原本大佬要我找一款國內出產既蘆薈牙膏既,但我只搵到網購俾佢。但諗到話靠得住既貨色呢,就非澳洲莫屬啦。咁近城隍廟,就梗係要求返枝好簽啦,就請阿仔同我人肉速遞,由袋鼠國帶返黎啦。




當地有最靠得住既有機蘆薈牙膏 



其實刷落口就同普通牙膏既感覺差不多,只係薄荷味較溫和。



佢就話對牙肉健康有好處既,始終都係天然野,可以放心D。



而且亦冇下面呢D化學劑



嗞出黎係好似蘆薈啫喱咁款既,刷起上黎泡沫亦不太多。



我初初都冇查問做咩大佬要指定買國內果款蘆薈牙膏,後來我先知,原來係買俾佢外母用既。事關殷伯母用咩牙膏都會有敏感牙齒反應,佢話用果款可以解決牙齒敏感既問題。

咁我即管都俾一枝佢拎返去試下啦。

沒有留言:

張貼留言