2016年1月21日 星期四

2016 猴年揮春義賣 for Children's Cancer Foundation兒童癌病基金

自學雕章後,慢慢轉刻書法印章。這幾年,我都會在農曆年前,預備一批小揮春送人。

去年,終於落實把自己的磁石書籤放到書店寄賣。年近歲晚,不如也把小揮春送到寄賣點,看看有沒有市場吧。


這個放揮春的小盒子,猜到用什麼做的嗎?


就是這巧克力啊!



用上大家嫌棄的文件夾分頁紙


稍為改裝一下就成了,其中一片盒蓋用來墊底。


用另一張來遮掩盒面


簡單的裁切 


也不賴啊


上週做的一批小揮春


襯上底紙 








在背後貼上雙面膠紙就成為揮春貼了


若再貼上磁石片


就可以當作磁貼。


放入袋中包裝


送大家一塊磁石片,由大家決定作何用途,就較有彈性。


簡簡單單又實際 


這就是大家在書店內可以買到的成品了 


所以呢 ..... 各方好友,今年就不送你們了。


就這幾十張,也花了我好幾天工餘時光呢。


或許我會趁這幾天,再多雕幾個未刻的印章


始終我都是個貪新鮮的人啊! 


老規矩,是次義賣所得收益,全數撥捐兒童癌病基金。先多謝大家的支持!


若大家想多了解是次義賣詳情及書店地址,可參閱下列一篇網誌:
義賣書法書籤 - St. John's Cathedral Bookstore



10 則留言:

  1. 好有意思, 我會繼續貼你之前送我既揮春架, 可以用好多年.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哎吔都整個版出黎,又唔想晒張新既。咪係牆上撕一個用咗成年既舊野貼上個盒度做sample咯,仲幾新淨呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 老實講,要大家走上花園道真係有多少困難,所以都係隨緣啦,有緣既自然會買到架啦。

      刪除
  3. May,祝猴年事事順利 心想事成 身體健康 開開心心^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 眨眼又一年,我都祝你活力十足,身心康泰。

      刪除
  4. 祝 May May身體健康, 心想事成.

    回覆刪除
    回覆
    1. 照單全收,祝你大吉大利,年年有餘。

      刪除
  5. 估唔到個放揮春小盒子係用文件夾分頁紙黎做呢!Σ ( ゚ д゚ ; )
    祝你新一年心想事成!事事順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我習慣整咩都係隨手睇下有咩啱用既環保物料,才決定點整,等啲冇人要既東東有重生既機會。

      刪除