2016年2月22日 星期一

邊個夠我精甩辮之 - 五分鐘公仔湯丸

今日係元宵佳節,等我都黎整返幾粒哎吔公仔湯丸應下節啦!



之前我已經同Candy研究過


效果都唔錯 



最容易整既,除咗煤炭屎公仔外,其實熊貓都好易。



我話咁快,幾分鐘就整好D熊貓同煮埋上檯添。


點解可以咁快手?


雖然呢個係第一回既縮骨實驗,煮完出黎造型麻麻,但總算過骨,爸爸都好奇怪點解我咁快手。


其實......,我係出術架咋。

事關湯丸係現成既



我只係用咗少少食用色


求其搓D黑色糯米糰



就咁用少少水粘上湯丸度,放入滾水度煮幾分鐘就食得!




想慳功夫,就係咁簡單!

係咪至醒都係我呢?

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 呃鬼既公仔湯丸,叫做應下節咯。

      刪除
  2. 你真係好聰明喔,咁下次又整邊款呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實第一次試玩时都整過好幾款,最易係煤炭屎,跟住係大桔同青蛙。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係幾好玩既,上次我同candyjai一齊研究,玩咗一大輪。

      刪除
  4. 哈哈!我以為你用墨汁畫上去添!

    回覆刪除
  5. 果然係妙計!(´ψψ`●)

    回覆刪除