2016年3月3日 星期四

廢物利用之雙色玫瑰

這些是什麼呢?




它們全都是牙膏蓋。

為了方便,每次開新牙膏時,我都會把舊蓋旋上,保留新蓋儲起。

它們的價值可大了,正好給我用來栽花。相信大家亦不會留意到這麼美觀的花器是牙膏蓋啊!




這比要先做一個蛋糕底方便得多了,而且亦相當美觀呢。






10 則留言:

  1. 我用的牙膏不是這種蓋啊! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就唔係款款牙膏蓋都用得既。

      刪除
  2. 真係唔錯呢!比要先做一個蛋糕底方便同紮實得多!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔講你唔知,所以我呢個垃圾婆係攞正牌既。

      刪除
  4. 堅有創意, 環保冇得輸.

    回覆刪除
  5. 真係好多嘢可以循用,全部堆田,好嘥,我周時唔捨得掉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,近年都催向少D買無謂野,唔想浪費。

      刪除