2016年3月29日 星期二

煉金術 - 黃金萬兩

好耐冇整粘土啦,等我整D金元寶黎玩下先。




大家一定會問我,都過咗年咯,你仲整乜鬼元寶呢?



咁人地最近買咗D金箔返黎,想做實驗嘛,咪拎D三億五千萬年前整落既金元寶黎試下咯。



原來真係可以整到架! 比用金油,真係靚好多。



但用金箔包住D粘土粒,實在有D難度。




如果話整個玫瑰蛋糕難度係10既話,咁包一盆金元寶,難度就係100啦!



我地要先做咗個粘土膽,等佢乾透。



 再用金箔膠水,塗勻粘土表面。



然後貼上金箔。


最難既係D金箔係好輕飄飄既,呼吸大力D都會吹走。


而且亦相當粘手。


整好呢幾粒,再用銀箔包一個小紙兜,用來盛載金元寶。


再用超簿保鮮紙把它包起來。


咪睇少呢盆東東,足足做咗我全日,冇錯,最少八個鐘,冇花冇假!


咁我都知係因為我對金箔認識不夠,先會搞咁耐。唔知有冇高人可以指點一下,等我可以做得快D呢?

7 則留言:

  1. 唔曬時間點得成盤金呢?!

    回覆刪除
  2. 咁精細,梗係嘥時間喇!

    回覆刪除
  3. 好勁呀!!真係好精細好靚!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 送俾人, 係相當有驚喜既。

      刪除
    2. 收到哥個一定好開心啦~又好意頭~

      刪除