2016年4月8日 星期五

結婚相冊

自從學曉修書以來,真的做過不少書冊。

今次學以致用,為朋友製作一本相冊。


先把灑金紅卡紙摺好。





別小看這一小疊,已足夠做一本相冊的了。




因為加上相片以後,相冊會變厚,所以每頁中間要多夾張紙條。




我可是一針一線的把這些散頁縫起來的啊!




縫好後就要裁邊及配上書皮厚卡




內函差不多完成,就到主題了,試印了兩張熨金書頁。




一張紅、一張黃




最後都是決定用黃色的一張 




買了一塊織錦,又怕自己駕馭不來,所以先製一本小書試試布料的質量。果然相當難操控,因為很容易走線,每一步都要快、狠、準,才能順利包妥。 




先製作書皮,再上書,中間會出亂子的機會太多了。




果然上書時差點出現無可挽回的情況,幸好成品仍勉強可以接受。




最後貼上黃色書頁。




待我加上簽名,相冊就完成了。




趁還有機會到工場去,就看看可否趕及造一個盒子吧。





匆匆忙忙地幹,也要個多小時才完成。手工嘛.....強差人意,



就當誠意可嘉啦。




小小心意,物輕情重啊。

12 則留言:

  1. 真是千金難求的禮物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真果句吖, 要我做過一本就咪搞啦!

      刪除
  2. 真係非常之咁勁. 靚到不得了.

    回覆刪除
  3. 你的手工很精細,我想起以前做的部門,有很多舊檔案都甩皮甩骨,如果有你坐陣的話,肯定會修復得妥妥當當!

    回覆刪除
    回覆
    1. 收復既野,最緊要冇材料同架生係度既唧,至於妥唔妥當,就要俾D時間啦。

      刪除
  4. 真有心思,不說還以為是買的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要買既話,真係唔知要幾多錢咯。

      刪除
  5. may e, 整得好靚!!請問你是點樣響屋企都做到燙金呢??我呢排都整緊類似既嘢, 但整出黎個樣好簡陋><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係走去工場度,自己執字粒,用專業既機去做架。自己在家做熨金既話,要做到靚仔,係好花時間既。係工場就用熨金紙,係屋企我就用金箔。效果唔同,各有長處。

      刪除
  6. 如果我收到一定好開心!!!!係你既心意呢~
    其實我覺得紅色封面都幾靚~~不過可能同本身本相冊撞色

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實張紅色卡紙係原裝相冊入面既紙黎,係我蠢左,唔曉再鑲黃邊然後貼返紅色唧。

      刪除