2016年7月4日 星期一

班蘭小館

有幾可踐到去筲箕灣吖?據聞呢頭有間好似茶記咁格局既新加坡菜館,大家就拉隊去試下。




我同小青蛙發版,一於去盡d,六個人都整夠八味。







頭盆選咗併盆




同酸辣皮蛋豆腐



呢度既海南雞都出名



又整半隻試下


見網上食評推介煎蠔餅



又點一份,意想不到的精彩。我完全不愛吃蠔都要俾個讚佢。




魔鬼魚味道都唔錯



提供刀叉讓大家分吃



麥皮老虎蝦就麻麻啦,冇乜幾多野可以食入肚。



訂了一隻胡椒蟹




炒碟菜一d都唔貴



我地選咗馬拉盞通菜




都唔敢叫飯啦,可能佢地會想下場食甜品呢。



俾埋其餘餐版大家參考下。





有上面咁多野食,呢餐除開都唔算貴既,如果唔叫胡椒蟹同老虎蝦,改點其他菜式,基本上就同街坊食店一樣咁平,都算係值得回頭既店黎。


10 則留言:

  1. 以前我在筲箕灣工作過,發覺那裡有很多食店都很平民化,記得有間麵包舖在下午某時段賣10蚊8個(2005年)。
    至於新加坡食品其實同馬來西亞的差不多,我喜歡麥皮蝦、海南雞、咖哩魚頭和一個唔記得乜名嘅甜酸豬扒……

    回覆刪除
    回覆
    1. 東區可能租冇咁貴,所以都搵到唔太貴既食店既。以我地住屯門既人黎講,過咗銅鑼灣就天咁遠架啦,下下轉幾次車就夠煩啦,所以如非事必,都好少踏足港島東區。

      刪除
  2. 賣相唔錯喎!價錢一啲都唔貴,算抵食架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家晚餐除開唔駛百五蚊一位就叫平架啦。

      刪除
  3. 好近我,我都想試吓,不過隻蟹好似好少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個人認為唔食碟蟹都唔算係損失黎,事關一隻蟹都頂到幾碟餸。如果想試下南洋風味既,食下沙嗲、海南雞、蠔餅、再整兜咖哩都唔錯架啦,都唔係下下要食得貴就好既。

      刪除
    2. 好啦﹗過幾日我就去試,多謝介紹﹗

      刪除