2016年12月9日 星期五

Book Binding - 釘報紙

報紙? 我真係未釘裝過喎。就算係上堂果陣,有一個環節係教大家釘散頁既,即所謂釘欖核,我都冇正式上過場。點解?我果陣開小差,走咗去玩燙金機咯。

所以我對釘報紙既認知係零既!

今次,話就話係要釘報紙,但就用返我地釘裝普通書刊既方法,穿布帶或上繩。




號角,對我黎講一D都唔陌生,事關我地公司都有一份。工場老闆話要用布帶喎,咁好啦,就用布帶啦!



今次我地用呢款線,佢好夠滑漏,冇乜打結既。我以為唔應該駁線,所以一開始就度晒足夠既長度,真係拉線都拉到傻。



用布帶既好處係日後上咗書皮後會襟好多。



尤其大本既刊物,翻揭得多亦冇咁易爛。




另外呢幾疊輕身D既,就用穿繩既方法就掂啦。



因為有同學一齊開工,所以快手咗。咁就拎另一D期刊出黎釘啦。



呢D季刊正呀! 三、四本就一疊,好快完成。

2 則留言:

  1. 釘報紙都是一門學問呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我都係要乖乖地去學返先得。

      刪除