2017年2月13日 星期一

Book Restoring - 見習書醫生應診記 : 聖經修復 Part II

上回講及收到一個新病患,可參閱見習書醫生應診記 : 聖經修復 Part I

這個週末,帶著有待接肢手術的書體返工場。





先用板紙夾著聖經本體,塗上背膠待乾。




粘上底、面襯紙



粘上新的絲帶 



再貼上新的書頭繩。



挑好書布做書殼,裁好板紙,用圓角刀把外角修圓。



好像切得不夠多,書角只出現了小圓。我刻意選用軟脊,方便日後可以完全打開這本聖經。



果然包好書布後圓角不太明顯,修剪多餘布料時又剪得太貼,差點合不攏。



雖然原本在舊書殼上的字已完全消失了,但打開第一頁,就會知到書名。



好吧,就燙上"聖經"及"Holy Bible"吧。



先燙書脊


再燙書面 



加了英文本 



發現用原來的英文字模來燙書脊,似乎略大,再改用小一點的字模來做。 



這時書體已乾得差不多了,可以用雞皮紙裁出通脊,貼到書體的脊上



在通脊另一面再塗膠漿,粘在書殼的書脊位置。



待通脊位置乾透,就可以在襯紙上均勻地塗上膠漿,再與書殼連成一體。



最後用鑲了金屬片的夾板夾實書邊。



完成後打開聖經,可以完美地張開。



終於完成了這個大手術,可以出院回家了。






20 則留言:

  1. 妙手回春,書本再世華陀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢D粗淺功夫只攞黎做個記錄架咋,黃綠見習生,唔係華陀。

      刪除
  2. 回覆
    1. 將學到既野活用出黎,氹得女孩好高興。

      刪除
  3. 請問下~燙金果部份點樣做呢?仲有書頭繩系邊度有得賣?
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 燙金係用燙金紙,我地自己執鉛字模,用專業燙金機壓出黎既。書頭繩淘寶都會有,只係冇咁靚,我用呢D係工場本身既物料,佢地用既係外國貨,品質上乘,一大卷咁訂返黎架。

      刪除
    2. 工場有現成的材料及工具真係幫忙不少呢,我近排有幫我一個朋友修補一本聖經,只有就地取材囉~
      皮套我想在淘寶訂制,但由於國內版的size同我地有所不同,所以我可能會做個皮的封套了....

      刪除
    3. 其實唔一定要做皮套既,我試過用防水布做書皮,都可以好靚仔架。

      刪除
  4. 我有兩本聖經想幫忙翻新,未知可否幫忙?
    Carlvin@hotmail.com

    回覆刪除
  5. 我有1本聖經拆開為3本想幫忙翻新皮面,未知可否幫忙?
    egnaomi123@gmail.com

    回覆刪除
  6. Hello May
    Would like to know if you still provide repair Bible service? I hope u can help and give advice.
    Email: pinky_cheung@hotmail.com

    回覆刪除
  7. 果然係巧手~ 我都有本聖經想找你幫忙修補,可以電郵聯絡嗎?衷心感謝!!!!!
    Email: loracatherine12@gmail.com

    回覆刪除
  8. I love reading a lot. I enjoy reading your articles about book repair. But I think I cannot repair books as nice as you did. Are you still willing to provide book repair service? I have 2 hardcover books whose hard covers are detached. May we communicate through emails? My email is kwokecon@gmail.com. Thank you very much.

    回覆刪除