2018年10月15日 星期一

無花果鮮百合鮮蓮子合掌瓜南瓜西施骨湯

秋老虎肆虐,是時候滋潤一下肺腑。

正好買到新鮮的百合,還連著根及泥土的,拆開一球,先浸一會。此物具有清心安神、潤肺補氣、清熱止咳、美容養顏等多種功效,但風寒咳嗽及虛寒者不宜。





底部的根要除去




逐瓣拆出來,認真清洗。




配上營養豐富,增強人體抵抗力的合掌瓜煲湯就更好了。 洗乾淨切開去核,連皮煲就成了。




切兩大片南瓜,抓一把鮮蓮子 ,一角果皮。




再來土耳其無花果,甜上加甜。 其實不用放這麼多,只是我想快速清貨吧了。我本身不喜歡無花果煲湯,怕那些沈底的籽,喝湯時吃到脆脆的有點怪。



材料放進煲內,已經滿滿的,大火煲十分鐘,轉中小火煲個半鐘就成了。




放點點鹽調味,就是一煲不錯的假日午餐了。






4 則留言:

  1. 你和我平時買的美國無花果不同?土耳其無花果是深啡色?請問邊款煲湯好啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩款都可以架,你係美國買既,老實講,分分鐘都係產自土耳奇既。我唯一唔鍾意用無花果既原本係如果煲散咗,就會有大量既籽留係碗底,卜卜脆咁,影響食其他粉腍材料既口感唧。

      刪除
  2. 我以為咳就一定要食百合添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 百合有潤肺止咳同安神功效,平日用黎煲下湯,煮下糖水黎食,當保健都啱架。

      刪除