2019年9月2日 星期一

Sanrio - Friend of Pochacco : Samyu (PC狗 的朋友)

呢隻小貓,係PC狗既其中一位朋友,Samyu,除咗小老鼠之外,我都幾喜歡佢。


都驚自己做得唔好架


所以都好小心




清除外圍既橡皮




移走入面既部份




試印一下,就成功了。




同Choppi玩一陣先。



再試用黑色印台正式印出來,然後著色。



我自己就十分滿意了。你地呢?




有意領養這個印章的朋友,可在Facebook跟我以訊息聯絡,確定交易後,我會電郵特定的捐款表格給你,請你捐出不少於HK$100的款項予兒童癌病基金,填妥表格後,以傳真(28155511)或電郵(donation@ccf.org.hk)方式送達兒童癌病基金,然後通知我已完成有關安排。當我收到有關之捐款收據後,就會跟你聯絡,請你親自或托人到置地廣場把這個印章接走。


全人手製作,只能盡力而為,未談得上完美,懇請見諒。只此一個,謝絕要求製作同款。

多謝大家的支持,你們可以得到心頭好之餘,亦可以幫助癌病兒童,令你們的藏品更添意義。

P.S. 若大家有興趣參觀我製作的其他印章,可看這兒 

2 則留言: