2022年1月17日 星期一

花膠雞米線專門店

去工展會時坐巴士經過灣仔,見到一間食米線的店鋪,立即上網搜一搜,心中盤算何時來試試。

 


正好除夕放假半天,到灣仔海濱公園一遊,順道光顧一下。



不愛吃米線的,大可選擇飯或麵。



我當然要試一試招牌花膠雞米線啦。



現今年青市場,愛卓頭,"癡膠"呢兩個字,實在不敢恭維。你就當我老古董好了。



雖然店內不乏小吃,但一會還要走遠路,吃得輕便一點更實際,就沒有選吃了。


想不到下午茶市都有供應



因為可以鍋上,所以兼營火鍋



朋友點了海南雞米線,一隻雞脾,很滿足。



我的招牌花膠雞米線,那一口雞湯果然濃郁。



可惜花膠並未發透,是臨時擺上面的,而且有點腥氣,比較扣分。但我選擇了用鍋上,一直都是滾燙的,若是遇著寒流襲港,就很適合了。


P.S. 店內比較狹窄,適合小倆口進餐。


7 則留言:

  1. 我相信所有小店所用的湯底,都是味粉調製出來的,否則怎那麼濃郁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係大有可能,老店就話靠得住唧,佢地可能急攻近利,真係未必會落足料熬湯喎,咁我都係唔再幫趁啦。

      刪除
  2. 好多舖頭都用粗口諧音, 我覺得黐線. 有間叫「楚X記」, 真係cheap到一個點, 我一定唔去食, 女仔去食都好核突, 自降身價.

    回覆刪除
    回覆
    1. 時下新一代以此作為潮流,真係不知所謂。

      刪除
  3. 新年快樂,價錢方面都算大眾化喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做試下啦,有時唔想食得太飽,食下呢D,又好似比魚蛋粉多D新鮮感。

      刪除