2022年2月21日 星期一

柚子都有九成熟? 原來是玖誠熟葡萄柚!

 這位佳麗出自福建平和玖誠熟農產品有限公司,顏值不錯。




早上收到,午飯後立即就地正法。下刀一割,已知果皮很薄。實在很難在不淌水的情況下跟同事分享,唯有用刀輕輕切開。



看著汁液淌下,大家都覺得有點可惜。挑走果核,趕緊來一口,芳香、清甜!令人神魂顛倒。



我覺得連瓤外的隔壁及海綿層(內皮)也可吃掉呢!


6 則留言:

  1. 依家內地出產生果啲質素都唔差,價錢貴唔貴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔貴既,但係我阿嫂買俾我食既。

      刪除
  2. 我好似冇食過新鮮既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個堅好食,當造見到就咪錯過啦。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我分埋俾同事食,佢地食完就係度可惜我頭先用刀在砧板上切漏走既汁,你話可想而知係幾咁多汁同好味呢。

      刪除