2011年11月23日 星期三

極速口金

做一個口金都要花唔少時間架,咁如果整細d會唔會快d呢嗄?

今次我用自己畫既紙樣.



咁就等我黎做實驗先...

答案係:雖然好似縫既範圍少好多,口金框亦冇咁大,但上口金框既難度係高好多既.



所以,我開行turbo,都只可以係縫布時快d,而上框呢,就慢咗,我刻意每一下都催逼自己做快d,先可以符合到計時既原則.



結果呢,唔計裁布,由熨膠棉樸開始計,到完成整個口金包,都要成粒鐘先做好.





6 則留言:

  1. 快又靚,超勁呀!
    [版主回覆11/23/2011 10:51:08]呢個係第一個6.5CM口金包黎, 試驗品, 但都搵人鯁咗lu.

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2011/11/23 上午10:43

    都話你造上癮啦.
    [版主回覆11/23/2011 10:50:15]知唔知咩叫癮架你? 要欲罷不能, 手痕痕唔做過唔安樂先算架. 我成日放低唔搞佢既, 點算係呢?

    回覆刪除
  3. 我回來了 ~ 大家 有冇 掛住 我先 ? 之前 真係 十分 之唔好意思 , 咁遲先 浦頭~ sorry~
    [版主回覆11/23/2011 12:24:08]唔認得你喎, 乜水呀?

    回覆刪除
  4. 好得呀 ^^
    [版主回覆11/23/2011 15:47:05]呢個反而唔係好得, 我後尾改良咗就真係得啦.

    回覆刪除
  5. 哇, 你真係密密整喎,
    手藝真好, 興趣多多, 生活好充實呢.
    [版主回覆11/23/2011 16:50:17]聖誕節就到啦麻.... 我有一串咁多姨媽姑爹架.....

    回覆刪除
  6. 好有聖誕feel呀!臨近聖誕啱晒!^w^
    [版主回覆11/24/2011 08:12:47]係試驗品黎咋, 好彩有人同我鯁咋.

    回覆刪除