2011年11月1日 星期二

爸爸的回憶

爸爸愛看婆婆媽媽的韓劇,最近偶然被他發現「哎吔三個爸」,便立即在網上追看。

因為有嬰兒的情境,他一面看,一面懷緬Bibi嬰兒時期的種種。


這一幕,是關於其他一位演員受傷住院,而要人攙扶步行的情境。



爸爸不禁回想起年青時也試過受傷入院,亦像這位男士一樣,要帶著點滴架行動。



心懷不軌的爸爸就想打電話給當年心儀的女孩,希望人家到醫院時,會像這位女主角一樣,扶著他四處走。



實情呢…..他真的打電話給人家,女孩亦有到醫院探望他。

可惜呢…..,到人家來到醫院,所有點滴及喉管,全被醫護人員撤走了!

鬼主意泡湯咯!


 

 

5 則留言:

  1. 我都有睇呢套劇,非常好睇呀!多謝分享.
    [版主回覆11/01/2011 14:00:46]爸爸好鍾意湊BB既, 所以佢好啱睇.

    回覆刪除
  2. 我都睇過,都幾好睇架...
    [版主回覆11/01/2011 15:57:54]爸爸係網上煲晒啦.

    回覆刪除
  3. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/11/3 上午9:45

    哈哈! 咁佢睇左那些年未呀? 等爸爸想當年都好噃 KAKA
    [版主回覆11/03/2011 10:01:59]佢係至至老土c9黎, 啱佢睇架啦.

    回覆刪除
  4. 菠蘿叉燒包2011/11/3 上午11:19

    咁都可以扶住行架..
    [菠蘿叉燒包回覆11/03/2011 12:01:52]咁你即係無扶佢啦.
    [版主回覆11/03/2011 11:44:39]都冇晒個架啦, 仲駛鬼人扶咩!

    回覆刪除
  5. 哈哈!!出埋D屎橋~

    回覆刪除