2011年11月28日 星期一

青春常駐


十九年來,第一次Bibi生日,我冇同佢一齊過.佢開始大,始終都有第一次既.

每年佢生日既日子,大多都係學校既旅行日,真係夾都冇咁準.但今年生日,就要應付考試,被大堆書壓住,先苦後甜,風水輪流轉,到人地考緊試果陣,你又玩緊既唧.

我都識得好幾位同佢同一日生日既朋友,今次呢個係青提慕司蛋糕,你地估下係為邊個而做既?

先配上鮮忌廉圈及朱古力糖漿


 



再放上一對壽桃,更添福氣.



俾個放大好多部既近鏡你睇又點話吖,少少瑕疵在所難免.


 


就算呢個放大咗1.5部既版本,你都唔會睇到佢衰乜架啦.....



何況拎住實物既壽星女呢?

 




祝見習媽媽越活越精彩.


8 則留言:

  1. 做得靚又得意.祝你朋友生日快樂!
    [版主回覆11/28/2011 11:21:01]佢家陣有埋小朋友, 都算係一個完整既家啦, 梗快樂啦!

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2011/11/28 上午11:10

    生日快樂
    [版主回覆11/28/2011 11:21:14]我代佢多謝你啊!

    回覆刪除
  3. 祝bibi生日快樂呀!
    大個女係咁架喇!好同意你話始終都有第一次呀!我家小姐有個同學嘅媽咪同我講,佢個女第一次駁佢嘴,佢話好唔開心,接受唔到喎!我同另外一個朋友笑咗佢成個月呀……
    [版主回覆11/28/2011 13:05:20]乜個家長咁睇唔開呀? 佢梗係未認識咩叫一言九頂啦! 同佢講, 佢只係偶爾駁咀, 已經好好架啦.

    回覆刪除
  4. 越大越靚女 !
    [版主回覆11/28/2011 15:05:20]唔駛咁靚架啦, 平凡是福呀.

    回覆刪除
  5. 四眼妹露比2011/11/28 下午4:09

    唔覺唔覺佢大一歲,我就老一歲!祝佢生日快樂!
    [版主回覆11/28/2011 17:13:03]以前生日既時段, 佢都係好輕鬆既, 今年就要溫習考試, 所以心情沈重呀.

    回覆刪除
  6. 時間過得真快, 中午來看到你這篇post時, 冇乜感想, 過左一陣諗諗下, 諗返起舊年bibi生日, 你帶佢去買化妝品呀.咁又一年啦.祝bibi同你的朋友生日快樂 !

    回覆刪除
  7. 做得好正呀! 收到一定好開心喇!
    [版主回覆12/06/2011 10:56:59]佢真係好開心喎!

    回覆刪除
  8. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/12/6 上午10:29

    祝bibi生日快樂呀
    [版主回覆12/06/2011 10:57:07]些些.

    回覆刪除