2016年6月13日 星期一

我的流心溫泉蛋辣麵

朋友給我的手信




鹿兒島黑豚即食麵,放入滾水中兩、三分鐘就可以煮好,收火加湯粉就成。



每個麵餅淨重75g 



食一包398卡,唔飲埋d湯,應該會少d既。 



資料圖片加半隻蛋喎,仲有叉燒添。



咁我都趁屋企有日本蛋,順手煮麵時整埋隻溫泉蛋先。



所謂極辛,其實同韓國麵比,仲有好大距離。我呢隻蛋就冇得彈啦,超好味。可惜我切開時漏咗d蛋黃,所以搞到大細超,但都可以令到碗麵加晒分架啦。

4 則留言:

  1. 這裡賣的韓國速食麵大得多,平均重量最少也有110g以上,甚至有些更達140g,一包就很夠飽了,而且湯包也很好味……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數食韓國辛辣麵,加條菜,放隻蛋都夠架啦。有時我會放木耳,都好食架。

      刪除