2016年11月14日 星期一

齊來摺蝴蝶

無意中在網上看到一條教人摺蝴蝶的短片,十分簡單,立即在車上試一試。





我覺得用雜誌紙係一個好好既選擇,可以不用花費,亦可以有多種花款。


等我黎示範一下,先裁出一張四方形既紙。



打斜角對摺


另一邊斜角亦要對摺一次


然後又將兩條平衡邊對摺


上下、左右對摺一次


跟住做成以下基本形



呢款三角係大部份摺紙既基礎黎,相信大家唔會陌生。


跟住呢就要出動鉸剪,將一邊疊埋既兩隻尖角,剪出一個略大既圓角。


另一端疊埋果兩隻尖角就剪出一個小圓角就得啦。


伸展開黎就係咁既


將大圓角的一面咁摺法


反身,直角朝下


揭起直角翻過去,在頂邊突出少許。


反轉俾你地睇下,就係露咁少得啦。


咁就可以壓實條邊啦,但我唔想個三角會彈返開


所以就用少少雙面膠紙粘實佢。


而蝴蝶對翼下面又有個袋口喎,亦會彈開既


所以我又用少少雙面膠紙粘實佢


粘好之後,將對翼拍埋摺一下,就係咁樣架啦。


我咁鬼懶,實有計仔再簡化D既。



就係唔用雙面膠紙,就咁將對翼拍埋,係肚仔位置用釘書機啪一下就掂晒,最符合我懶人本色。


大家可以在修剪翅膀時有少少變化,剪出唔同弧線,做出不同造型既蝴蝶。


呢款蝴蝶,好適合用黎教小朋友,摺隻大D既,亦可以裝飾壁報架。

6 則留言:

  1. 不太複習,可以試試啵!

    回覆刪除
  2. 你呢個蝴蝶教材,每一個步驟都展示得好仔細,真係好有心機,俾100個LIKE你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣算係好玩野,大人細路都啱,又唔需要花費,大家都可以玩一下架。

      刪除
  3. 小時候也很喜歡摺紙。
    那時一般都很簡單易學,亦沒需要甚麼輔助工具。記得有一款摺出來的青蛙還真的會跳呢!

    回覆刪除