2016年11月28日 星期一

早餐@華豐

28/11/2016,難得Bibi因公事要到離島去,早上可以和我一起吃早餐。




原打算去巷仔見,可惜已結業,唯有轉到附近的華豐。甫坐下,最吸睛的就是牆上的這幅酥炸Peter仔,墨魚膠炸皮蛋,相信係泰國菜既皮蛋蝦餅變湊版。

呢度最出名係叉燒,咁我就點咗叉燒通,搭煎蛋、多士、奶茶。呢個份量,真係可以打包碗通粉做午餐架。


Bibi果份蘑菰庵烈,上檯果陣真係嚇一跳,漲卜卜,大大份。隻碟唔係野少架,咁都會出晒界。我心入面都為佢滴緊汗,點食呀?真係兩份食,叫多杯飲品都夠喎。



埋單,只係$64,比起太興、翠華實在抵食得多。



如果再有下次既話,我一定會選擇自備餐盒,打包走人。

6 則留言:

  1. 墨魚膠炸皮蛋,我在九龍城泰國菜館吃過,因為本身喜歡吃皮蛋。
    太興太貴,抄啱我碟排骨麵又炒到濃濃地,一次都怕怕。
    沙田翠華吃豬仔包凍冰冰,都怕怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,有時佢地求求其其,出品實在令人失望。我試過去灑家食燒肉飯,點知黎果碟飯,上面既所謂燒肉都係肥到冇朋友,好似下欄貨色咁,認真倒胃。

      刪除
  2. 啲义燒真係好正,燒得唔錯喎!比起一啲茶餐廳嘅染色义燒應該好食得多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地係燒臘飯店出身既,出品有返咁上下既。尤其臘味都好出名架。

      刪除
  3. 喺而家嘅香港嚟講咁嘅價錢算好抵喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁既份量,想話佢唔抵都唔得啦。

      刪除