2017年5月26日 星期五

Keroppi正式登場

好啦,可以真係用粘土試做啦。

一粒青色加兩個小窩。





放上眼仔同面珠仔,畫埋個嘴就出咗世啦。




第一隻,好似麻麻地。



再做另一隻,係咪咁架?




第三隻,算叫啱比例啦,但眼珠好似大咗D喎。




等我上網搵下資料先.......,
Keroppi and Friends呢套卡通片就可以幫到我啦。原來真係乜款都有架喎,高、矮、肥、瘦,粗眉、大眼、戴眼鏡、紮孖辮既都有。咁我呢D真係唔算太差咋喎。




第二日,再努力,先做一批眼仔。我打算做一家三口架嘛,梗係要有大有細啦。




瞳孔同面仔都要整定d係度。




呢D係彩色圖釘,放青蛙仔上去就多個實用性啦。




一家三口誕生了,但爸爸唔見咗枝紅筆,阿細冇得化妝住。




未返到公司,中途已被人攔途截劫,阿細變成孤兒仔啦。




因為要趕住送俾人(係,我一向唔殺到埋身都唔郁既。),所以唔理得咁多架啦,都要即時諗計點搞好個presentation出街見人。


先預備一個禮盒,自己裁切墊底既棉。貪方便,我用咗神奇棉,易剪吖嘛。




養兵千日,一本雜誌上既化妝品目錄,大派用場。



安排合適字句,放埋幾隻青蛙仔上去,模擬一下完成既樣子。



剪埋出黎先,加蓋睇下,又好似幾work。



為了保存D字,我同佢封返膠面先,再將青蛙仔鑲上去。




放返入盒度,加埋蓋,就成為獨一無二既keroppi粉絲一定會鍾意既禮物啦。



咁多位街坊,唔好再打劫我,要欣賞就睇下呢度算啦。

6 則留言: