2018年4月3日 星期二

何東中學65週年暨法式焦糖燉蛋

母校開放日那天要上班,但週末的校友重遊校園日,就不想錯過了。




未進校門,先來張照片。



禮堂門外一個拍照點,有校友的扭扭汽球場景。兩個娃娃分別穿上了我們的冬季及夏季校服。



今日回歸還有一項特別活動,順道參與這個烹飪班。



這是老師的示範: 用上了云呢拿荳筴及云呢拿籽,香味十足。



加上砂糖後,用火槍一燒,就變成焦糖效果了。



這是二人合作的份,是一客簡單又零失敗的甜品。



右邊的六杯,是我的製成品,我刻意減多一點糖,所以味道更合心意。



今天很高興約了一班同屆畢業生,齊齊回娘家一聚。



烹飪班過後就一起到茶樓吃點心,再回校參觀。



大家駐足在各幀珍貴照片前,留連忘反,弄得要趕流程的小師妹啼笑皆非。



陶磁科早已引退,現在只是一個興趣活動。當年的製衣、烹飪、美術、刺繡、陶藝都自成一科,可以考會考的呢! 我校的同學都能文能武,多得開明的老師安排了各項課餘活動讓大家參與。



因有部份工科已消失,校名原有的Technical就移除了。由何東官立工業女子中學變成何東中學。學校亦由英中變成了中中。而校章LOGO亦由HTTS變成少了頂部的一個橫畫。早幾年中六、中七還有破例收男生,現在又變回只收女生。



這一棵葡桃樹,是大家的集體回憶,我的班房剛好在可以伸手摘果的高度,偷採果子被捉著可要被校工大訓一頓呢!



參觀完畢,竟然還有一個班房可讓大家聚攏聊天,大伙兒呷一口茶,吃吃點心,過了一個悠閒的下午。




想keep住留意母校既活動? 各位師姐、師妹,如果有興趣加入校友會,或者參予日後活動,可瀏覽校友會面書或申請加入校友會。
或者列印下列表格亦可:





14 則留言:

  1. 學校的興趣活動,製衣、烹飪、美術、刺繡、陶藝都很吸引我。

    回覆刪除
  2. 我讀緊果陣,仍然係英文工業中學,當年全部科目都可以考會考,會好全面。例如烹飪會讀埋營養學、中西烹調及餐單訂定等。連中一至中三都有機修習,好等到中四選科時找到自己心儀的科目。當然啦,商科如會計、打字、速記等,都有。所以學生都分佈到各個行業,基本上中五畢業,已有基本求職技能。

    回覆刪除
  3. 據我所知,六幾年時候是叫何東女子職業訓練學校?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,70年先改為何東官立工業女中學,98年再改為何東中學。

      刪除
  4. 可能我自己不嬲都唔係太留戀校園生活,所以離開咗學校之後就從來冇返去睇過……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地學校好好玩架,初中時每個循環週都有五節烹飪、五節美術、三節體育、三節音樂、仲有縫紉以及各項你意想不到既課外活動。除咗考試測驗,同溫習,就係培養個人興趣既好地方。校際音樂節、舞蹈節、各項公開比賽等,大家都好積極投入咁參與,造就咗我地各個不同的獨立個體,回憶入面,大都是歡樂美好同頑皮既校園生活。舊生聚埋傾返有無數有趣同離譜既校園趣事,笑翻天呀。

      刪除
  5. 哦!原來你係何東既,聞說皇仁仔好鐘意何東妹喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為附近一帶有幾間女校,尤以何東比較貼地,而且尚算精通家務,所以佢地有錯覺,認為何東女仔係最佳選擇唧。呢樣唔係我亂翕既,係我果D男同事話我知既。佢地學校唔知點解會標籤咗我地係賢良淑德型。

      刪除
  6. 你母校破例收男生,而我間和尚學校就轉制收女生,皆因收唔夠學生要縮班,甚至殺校。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩依家已經唔駛再收男生啦,因為已經轉咗制嘛。

      刪除
  7. 睇番你地既留言,真估唔到歷屆何東女咁叻,果然入得廚房,出得廳堂。仲見得場面。記得小六派中學學位,老師不說二話就叫我同媽媽揀何東入頭三位。她說我喜歡畫畫而且學科多野玩。結果派入了第二學位。我是九十年代末HTTS畢業的。過得最多時光是Annex,只有中三那年在正校上課。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前讀官立小學,成績中上,未算出色。但到填志願表時,我自己大膽地填咗何東做第一志願,其餘既就由得家人填上。幸運地一擊即中,派了五年的學位,造就了我多彩的校園生活:合唱團、彈床、全港第一隊女子口琴樂隊等等。唱歌、烹飪、美術、跳舞、運動等,唔可以話樣樣精,但中一至中三既學生,一定有機會嘗試。

      刪除
  8. 我是1978年畢業。不經不覺巳四十年。非常緬懷何東的日子。亦不時會翻開紀念册。可惜畢業後從未回過娘家。有些老同學亦已失聯。有機會真的要回去走一趟,再細味那些日子。多謝分享校內照片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實母校每年都有開放日,我都曾經想話請日假去行下。尤記得從前我地既開放日都做得好精彩既,相比附近一帶既中學,何東既展品同攤位都比較有趣,所以黎過參觀既人士,都會留下好印象。如果你係78年畢業既師姐,你應該見過我,我係留咗好長頭髮,好多時都紮馬尾既Green House一員。仲有冇與同屆既同學聯絡呢?可以約埋一齊返去架。又或者先參加俾校友參與既烹飪班吖,唔駛怕返到去唔認識大家既,事關好快就會同D師姐師妹打成一片,咪當俾個機會自己認識多D新朋友咯。
      唔好等啦,實際行動支持下,去校友會做個終身會員先啦。請按網誌內的連結。

      刪除