2018年4月13日 星期五

Oisix初體驗

11/04/2018,第一次收到網上訂購日本直送的產品。



盒子上說明需要冷藏,原本選定的送貨時間是12:00-18:00,但早上就已經送來了。




十項產品中有一磅厚切牛奶方包,留兩片在公司,其餘的帶回家。翌日加芝士,再放入微波爐加熱,相當不俗。



這包蔬菜魚肉豆卜,竟然忘了帶回家,要留守在雪櫃。






豆乳十分濃厚,沒有加甜味的,比鮮奶還要好喝。相信用來沖咖啡亦不錯呢。



這一片鯖魚,即晚已被我煎吃,如果想偷懶,放入微波爐加熱亦可。



飯後甜品:焦糖布丁,焦糖香濃,亦不太甜。



可以生吃的雞蛋



一定要好好欣賞



一向對洋蔥沒多大好感,但本著不要偏食的宗旨,找個好方法解決它吧。



少甜的牛奶乳酪,微酸、奶味濃。



可以生吃的菠菜,產自長野縣,只要剪去菜頭,沖沖水就放入口吃,好吃極了。果然一點也不澀。



號稱杮子般甜美的甜芯紅蘿蔔,出自熊本縣。縱使我午餐後剛吃過香甜的黃林蘋果,口腔仍有餘韻,切一條來生吃,仍吃得出它的點點甜味來。











9 則留言:

  1. 從日本咁遠運嚟,會唔會影响食物的質素呢?尤其係麵包食品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包既新鮮度同東海堂果啲差無幾。其餘既食物都只得幾日食用期,無添加。菜就好新鮮,沖沖水就食得,仲幾好味添。

      刪除
  2. 我朋友都話oisix 好掂, 我都搭單訂左d o野試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人問我同香港日本公司超市買既野有冇分別?我話都係果啲,但就會新鮮啲,又唔駛我行去入貨,坐係度就有人送黎。尤其係雞蛋,堅係靚,雖然比我平日買開既普通日本蛋貴少少,間中食下無妨既。

      刪除
  3. 以前我有個老闆,他雖不很有錢,但卻常常從日本托運一些新鮮水果和魚生,味道比香港的真要好很多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢識貨就梗係熟門熟路先入貨架啦。

      刪除
  4. 回覆
    1. 你頂到呀?我公司有人日日食,但我從未試過。Bibi話要好大能量先頂到喎。

      刪除
    2. 唔係呀, OK, 佢有醬汁, 鹹鹹地, 幾好味

      刪除