2019年8月23日 星期五

Lunch@朗屏燒味冰室

週末總要到朗屏一次,今回到這間新開的店試試。




精選午選有四款,朋友們點了A、B及C。
因為不太熟,不好意思拍照。目測:
A餐: 汁特多,數件雞中翼加一片火腿,無甚吸引。
B餐: 豆腐看得出不是現成交貨的貨式,是自己炸的,還保留質感。
C餐: 雖然並不是干炒牛河,但不油膩,又不是我們平常見到的濕炒粉漿款式,質量亦不錯。



店名打正旗號做燒味,就來個燒味飯吧。難得燒鵝飯的價錢這麼相宜,我先點了最穩健的叉燒燒腩仔飯。



店內有好幾張家禽漫畫



更顯年青化



賞心悅目



叉燒肥瘦適中,燒腩仔亦不肥,皮尚脆。雖然忘記請人走汁,亦不太咸。



凍飲的杯子比坊間的店都要大一點,奶茶的配方亦不錯,我應該會回頭。



再次光顧,是日午餐B已售罄,改成滑蛋牛肉飯。


洋蔥汁雞扒腸仔飯



滑蛋牛肉飯



我吃不到椒鹽豬扒飯,改試燒鵝叉燒飯,餸的份量果然多。



凍檸水,微甜,適口。














4 則留言:

  1. 裝修都幾有特色。若你想買平燒腦飯的話,可到合益街巿,中間入口左有兩間面對車道的燒腦鋪,大家鬧平,雙𢪝一間買15元,另一間18元,質素唔錯,不過沒有堂食,有機會試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地只係間中開完工一齊食飯唧,如果我唔食,多數返屯門食魚蛋粉。

      刪除
  2. 雙拼要$62, 我覺得好貴喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係貴架啦,翠華之類都係咁貴。反而敏華冰廳既黯然銷魂飯就算抵。

      刪除