2020年2月7日 星期五

廢物利用之不用燙金機都可以做出燙金效果

製作賀歲揮春,剩下一堆用過的燙金紙。雖然未燙過的地方仍然可以用來燙字,但我新手上路,技術欠佳,餘下的位置都是歪歪斜斜的,還是算了吧。



但這些廢料,仍然可以物盡其用。


我用上深色的卡紙,先以鉛筆描出字句位置,再用2毫米闊的雙面膠紙,貼出英文字來。


不消一會功夫,就貼好雙面膠紙了。



撕走保護貼



再把燙金紙放上去輕壓。


移開燙金紙後,就看到金璨璨的筆畫了。




若你已掌握技巧,就可以撕走全個字母的保護貼,一次過把整個字做出燙金效果。




我稍稍示範之後,就交予從未接觸過這些物料的同事去試試,基本上都能輕易完成。


大家看看完成品,也不賴吧。


因為卡紙太深色,不想花錢配備特別的簽名筆,所以我就用厚身的信紙裁成內卡。


只要用一丁點的白膠漿,就可以把它固定在卡內。


大家可以隨意用任何筆來書寫祝福,不用花費,就有一張獨一無二的賀卡,又可以善用廢料,希望大家喜歡我這個艾啲牙啦。

4 則留言:

  1. 十分環保,但都要懂得製作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係用得唔好晒,轉頭又變成一樣用得既野,何樂而不為呢?
      呢D廢料,仲幫到人整靚埋生日佈置添,錦上添花呀。

      刪除
  2. 善用物品, 比佢二次生命係好開心,

    回覆刪除
    回覆
    1. 做出黎效果唔錯,相當閃耀,又不用花費。如果要去買金色貼紙既話,就會好貴架啦。

      刪除