2020年4月20日 星期一

蜂花檀香皂 Sandalwood Soap

自小家中用的香皂,都是加信士或力士香皂。雖然早就曉得有蜂花檀香皂,但當年家人就是不喜歡用國貨。自從沐浴露流行後,家人都不再買肥皂了。

原來這款國產香皂,深受外藉人士歡迎,經常有外國人向我查詢哪兒可以買到。現在國貨公司已不如往日的多,我會在工展會或美食節時買下這個送人。亦試過上網到裕華國貨訂購,但價錢比較貴一點。




後來發現家興超市有售,而且便宜得多,從此就不用到展銷會浪費我的負重配額了。



爸爸見我買來送人,又好奇要開一件自用。



用後果然片體生香,我早上洗個澡,到黃昏仍嗅到身上散發淡淡香氣。



總代理在上環,或者大家可以查詢一下家居附近哪裏有售。



每件淨重120g



每一件都附有一張說明書。



除中、英文外,亦有法文及西班牙文的翻譯。可知此物在國外是多流行。 




細看包裝紙,真箇可比美日本包裝,紙質高檔,圖案清雅,一點也不土氣呢。



據聞新冠肺炎病毒,用肥皂就可消滅,大家不防試試,用它來清洗雙手,既可滋潤皮膚,又香氣怡神。

日後,大家可以考慮買這個給外地親友做手信呢!





4 則留言:

  1. 我地都喜歡,我老公(鬼佬)有次去到纽约唐人衔見到有得賣,一蚊美金一件,佢即刻話買,買了5件!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係貴香港一偣價錢,算合理架啦。用過就會愛上,呢個品牌亦出埋沐浴露,但好快沽清,我只買到一枝茉莉花味咋。

      刪除
  2. 咁岩, 我又買左加信氏呀, 我覺得用沐浴露唔環保, 會剩低一個膠樽, 就算用補充裝都有個唔可以分解既袋.
    加信氏陣味好懷念呀. 哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我衣櫃櫃桶都會放塊香皂既,微微芳香,我結婚到依家佢仲好地地係度,好過放咩香料袋。

      刪除