2020年7月27日 星期一

陳皮臭草綠豆沙

材料:
§  綠豆 200
§  臭草 (即芸香) 2
§  果皮
§  薑片
§  2公升

§  冰糖 酌量

這一包有機綠豆,有一磅。





450g,我用了一半。



把綠豆洗淨,用水浸1小時。



臭草$5,足夠煮一次。別貪心,臭草氣味都相當足。



洗淨備用。



把綠豆洗淨,用水浸1小時。



果皮浸軟刮囊備用。



深鍋放入約2-2.5公升水,加綠豆、果皮、薑片及臭草。



用大火煮沸後,轉中小火,煲至豆腍(小心會滾瀉,所以建議用深鍋)



期間盡量把豆殼撈走,令質感更綿滑。不撈走也可以,纖維更豐富。



按個人喜好加入適量冰糖,繼續煮至糖溶解即可。



P.S. 各師各法,有人說在綠豆沙差不多煲好時,才把臭草跟冰糖一起入鍋煮,會更顯臭草芳香。但我就覺得傳統的臭草綠豆沙,入面的臭草是經過耐火煮過的。我試將臭草頂端的兩寸較嫰枝葉摘下來,在放冰糖時才加入鍋內,就可以同時兼享臭草的清香及耐火煮的功效了。

兩者做法我都試過,自問都算有個警犬鼻,比較之下,進食時其實分別不大,只是烹煮時,可能會嗅到更大陣香氣而已。





4 則留言:

  1. 我都想煲,但喺街巿好似見唔到有臭草賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 草葯檔(即係有牛大力、土茯苓或者雞骨草果種檔口)或花檔都有。唔煮過都唔知咁易煲到起沙。

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實夏天無論熱食凍食都好味。

      刪除