2020年8月3日 星期一

傳統小點心 : 薩其馬(薩騎馬、沙琪瑪)

我自小就叫這款小點心作馬仔,印象中最可口的,是廿多年前在屋苑街市內一小檔,即席製作的,甜度洽到好處,咬落鬆化可口。

之後買了各式香港名牌餅店出品,最令人失望的一次經歷是在元朗大同餅家買的,開封就是一陣塑料味,完全不能吃。之後就再沒有買這個字號了。順香園、聖安娜及奇華的都好吃,但總是覺得差了點什麼。

後來我又在天貓超市買了徐福記及精益珍,前者字號響噹噹,後者品質郤略勝一籌。

但,總不及爸爸在香港家興超市找到的廣良興出品。




不知道有多重,只標明18件。



一件約20g



有國際品質認證,吃得放心。



小小的一件



你咬一口,就會明白。



脆脆的,輕輕軟軟,一開封,爸爸獨個兒就報銷了十多件。$12.9一包,$19.9兩包,只約$0.55一件,可真夠便宜。

4 則留言:

  1. 食物質素,有時唔好剩睇價錢,以為平嘢一定唔好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時見到舊式麵包店都有得賣,但多數品質都麻麻,而且偏貴。我最鍾意見到出爐菠蘿包就地買個黎啪,但依家咁既環境,就唔敢啦。

      刪除
  2. 好有研究, 我係唔識分邊隻好唔好

    回覆刪除
    回覆
    1. 物值其實都係一個重要因素,一般都比呢個貴五至十倍。咁我就覺得食呢個得啦。

      刪除