2020年10月26日 星期一

酸菜魚

在外曾吃過酸菜魚,因為魚不太新鮮,感覺腥得很。 

不如自家泡製,材料我來定。

坊間有很多現成酸菜魚調料,就買一包來試試。


煮法簡單,跟著照辦就可以了。


入面有一包酸菜、油料包、醃料包及湯粉。



爸爸愛腐竹,就浸了一些切段備用。

買了一大塊鯇魚腩$68,請魚檔小妹給我切成厚片,回來清洗乾淨,抹乾。


放入醃料拌勻


用少許油炒開酸菜


接著放入油料包


加入腐竹炒拌


倒入滾水,我沒有放太多的水,所以湯粉包我只放了一半。


水沸後加入魚塊,蓋好煮至魚塊熟透。


一大煱酸菜魚就完成了! 魚塊新鮮,肉質當然無話可說,出外哪有這麼好料給你。


吃不完的留到翌日來個酸菜魚紅薯粉,更入味,吃到一滴不剩。








6 則留言:

  1. 我都想整呢個, 好似好惹味. 但呢排食好多酸辣米線, 要遲D先.
    今晚鼎爺教腐乳炸排骨, 好似幾好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 整一大煲出黎,可以宴客啦。

      刪除
    2. 我都買左包, 用半包份量會唔會冇咁鹹?

      刪除
    3. 你一個人既份量,應該隨量,唔好一次過放半包,逐少加入試下味最實際。

      刪除
  2. 回覆
    1. 自己整,料又可以靚D,唔駛$100,就可以煮出好大煲,分分鐘可以食兩餐。

      刪除