2020年11月16日 星期一

有自家製腸粉,何不來個炸倆?

有幸得到甘夫人指點,試做出滑滑靚腸粉。這日專程到粥店買來一條油炸鬼,一於來個炸倆試試。



粘米粉60g、澄麵粉30g,加室溫水308g,拌勻,再加數滴生油。


浸軟蝦米切碎、預備蔥粒。



腸粉盤髤上一層薄薄的油,撒上蝦米碎及蔥粒(不好者可以免)。水滾後,把腸粉盤放上蒸架,攪勻粉漿才徐徐注入腸粉盤(可用大湯勺傾入),份量僅僅淹蓋到腸粉盤即可。

註:每蒸一盤都要記得攪勻粉漿啊!


加蓋蒸4分鐘即成。




先剷鬆一邊腸粉皮,把油條放上,再用剷片輔助,把腸粉皮卷著油條。



剪成一段段,就可以吃了。



點些豉油更提味呢!




我家沒有鑊,只有26cm的鍋,選用的是最小的腸粉盤(21*15),上述份量可做出約五條腸粉。


一人分的話,我建議你可以把份量減半,步驟一樣。

過程簡單,用水開粉加幾滴油拌勻,花不了多少時間,蒸一條腸粉也只是幾分鐘,而且多幾個腸粉盤的話,就可以打十字地疊放一起來蒸,一次做幾條亦可。

學懂後,就隨時都可以有腸粉吃了。








6 則留言:

  1. 對我黎講, 難度太高.

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要食譜在手,十分鐘以內可以完成的項目,真係冇咩難度既。

      刪除
  2. 我細個時食啲油炸鬼新鮮熱辣,卜卜脆,零舍好味,但依家啲粥鋪,多數用交嚟嘅油炸鬼,無厘火氣,一啲都唔好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見親係交黎既,都唔會叫黎食。海皇粥麵既係自家炸既,就比較新鮮。我就多數去會自己炸油器既粥店度買。

      刪除
  3. 新鮮同隔夜油炸鬼的口感真係差好遠!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我堅持要去買條新鮮既返黎整咯,如果放多幾粒鐘,條油炸鬼唔脆,就唔係果回事架啦。

      刪除