2020年11月30日 星期一

咸蛋黃蛋卷

自從咸蛋黃魚皮火紅之後,市面開始出現咸蛋黃薯片、咸蛋黃薯條,咸蛋黃蠶豆、咸蛋黃曲奇等零食。


最近我買了這包咸蛋黃蛋卷,又試吃一下。



一袋有十包,一包兩件。


打開包裝,一陣咸蛋黃味飄出。


咸咸香香,鬆脆可口,都不枉我買你回來。




5 則留言:

  1. 以前有隻蛋捲, 入面有一層層既花生醬, 好好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣有好多間都有出,最出名算係台灣既海邊走走。

      刪除
    2. 唔係咁既, 係好硬, 唔脆,表面有D直紋既, 應該係停產好耐

      刪除
  2. 我食過嘅鹹蛋黃蛋捲全部都唔好食,等我試下你呢隻推介先!😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢款只係HK$12一大包架咋!以咁既價錢,呢個品質,物值好高架啦。

      刪除