2021年6月7日 星期一

100%純黑巧克力你試過未?

99%的巧克力,我早已試過,難吃到一個點,當年我還要沖一杯美祿去解解苦呢!


後來有人送我菲律賓100% 巧克力,我就做了新版Orangettes橙皮朱古力



如今又再挑戰這款100%純黑朱古力



一盒有廿多塊,獨立包裝。



咬一口,尚算幼滑,意想不到的高品質。雖然不會有甜味,但郤可感受到朱古力的香純。各位怕胖的姊妹們,可以放膽一試。日後我或許會以這個來做其他實驗。



爸爸要獨佔一盒,自己慢慢吃。我唯有再訂一盒回來,才可分給同事們體驗一下。










3 則留言:

  1. 係咪同飲齋啡差唔多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 齋啡味道複雜得多喎,可能會感覺到咖啡豆既酸味澀味等等,食呢款朱古力就冇咁難頂既。

      刪除
    2. 齋啡得苦味同香味, 其實有乜我都唔覺.

      刪除