2021年11月22日 星期一

簡易剝粟米大法

其實我早在網上已經看過這個剝粟米大法,但一直沒有真正測試過。

今日,就待我實地報導一下它的成效。




先把粟米去皮及粟米鬚,扳開兩截。



把廚剪在中心捅入,不需太花力氣。



稍為扭動,即可令粟米裂開。



我第一下就成功了



就這樣,整排粟米粒就可以撥出來。



確實容易



一下子就粟好一條



若大家不熟手,會出現這個情況。



不打緊,剝完一截,再把粟米枝繼續破開就可以了。


三枝粟米,已經一大包,用密實袋裝好,放冷藏庫隨時取用,方便得很。


以後剝粟米的時間就可以減半了!


粟米心有消腫利尿、清熱祛濕功效,可以留起來,加腰果、蓮子、百合、雪耳、節瓜、蜜棗、無花果煲個素湯,老幼咸宜

8 則留言:

  1. 巿面上有圓型的剝粟米神𠾖,只消將粟米插在那個圓筒內轉,粟米便逐粒脫落,而在另一邊出來的,是光脫脫的粟米芯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有買過,係快,但剝得唔乾淨之餘,仲粒粒粟米都崩晒架。而呢個方法,又快又乾淨,而且粒粒完整。

      刪除
  2. 我冇咁大把較剪, 但都要試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢把只係普通廚房剪黎唧。

      刪除
  3. 回覆
    1. 試過你就知幾方便。我一早知,又成日都要剝粟米,都冇走去試。試咗就濞自己以前乜咁笨,有咁好方法都唔用。

      刪除