2022年3月14日 星期一

散瘀大法

一大早,未訓醒,閂廁所隻巴士門時唔小心夾親。手指公即時扁咗少少,血亦從一處較脆弱既地方標出嚟。


上半截指頭已失去知覺,但我唔想瘀血散唔到,之後搞到手指甲都黑埋就有牌都唔散。爭取最初既黃金幾分鐘,打開個櫃門見到枝冬青膏都殺啦。雖然佢較油膩,我但求潤滑一下皮膚唧,冇所謂啦。(其實任何BB油、潤膚露都得架。)




中午再隨手用少少潤手霜,又再輕輕往下掃一會,夾親既地方只係紅咗,完全冇瘀黑。



到了翌日,指頭回復知覺,亦冇出現瘀黑。



雖然我懶,已經冇再理隻手指公,到第三日,已經唔痛啦。




有人問: 乜你整親仲有心情影相呀?


就係我親自示範,大家先容易記得,又唔係咩大礙,咁啱我仲有時間,咪影低俾大家參考咯。


事實證明,我呢個散於既方法實在有效。大家有小碰撞,有機會瘀傷既話,可以依樣畫葫蘆,這是既不用藥物,但又有效果既急救大法,要好好記住呀!





 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 第日一個唔好彩撞親,就試下呢個方法啦。

      刪除
  2. 我未搽過冬青油.
    如果唔嚴重, 我唔會理佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我夾到手指都凹咗,指頭失去知覺。用關冬青膏,只係要搵嘢黎潤一潤D皮膚,BB油都得架,方便推散瘀血唧。如果我唔理佢,由得佢自然好既話,瘀血會繼續積聚,咁就會瘀腫,到時盞攞黎痛咯。快速散瘀既話,就會好快恢復啦。

      刪除
  3. 呢啲小意思,我頂多貼張葯水膠布就算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個傷口咁細,我連膠布都唔會貼。只係下面果截,唔理佢就可能會瘀一大撻,仲有排都唔散。尤其隻腳撞到檯角之類既畸士,用咗呢個方法,真係好有效。

      刪除
  4. 我通常都係攞消毒藥水噴噴佢就算數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 傷口就好細既唧,我印乾咗就算,反而其餘部份既瘀血就要盡快散退。手指都扁埋,你估D血管會仲通唔通吖拿?唔理佢,晏少少咪會腫咯,咁就有牌都唔會好反啦。

      刪除