2022年3月7日 星期一

三絲素炒米粉

先把銀絲米粉浸軟



隔水、翻鬆備用



椰菜切絲



紅蘿蔔切絲



蛋煎成薄蛋餅,切成蛋絲



薑絲爆鑊



下紅蘿蔔及椰菜



放鹽、香菰粉及黑椒粉及少少熱水兜炒至軟身



盛起備用



放少少油及鹽,加米粉及小半碗熱水兜炒



至米粉熱透,加椰菜及紅蘿蔔,兜勻


再加蛋絲兜勻



看,油放得不多,一點也不油膩



配這款鮮椒醬拌吃,讚!







 

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁就當然啦,但我細個時,屋企只係放鹽同椰菜去炒架咋。我都覺得好好食架啦。

      刪除
  2. 你如加菜會變成炒菜茶喇, 好得意架.

    我呢期中意食紫椰菜同紫洋蔥.
    煲完既水係紫色, 再用黎煲薯仔變左紫薯. 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地爸爸日日打菜汁,都叫做飲咗成年咁滯啦,今年驗身,唔知膽固醇指數會否變好呢?我唔鍾意洋蔥等五辛,係天生唔喜歡,有得揀就唔要,但都會間中食下既。我都算叫寡口得架啦,食材白烚原味都食到既,反而輕輕落咗調味,唔拖唔水就難頂啦。一係就食"好味"D,一係就食原味D。XD

      刪除