2022年7月18日 星期一

簡易咖啡味雪花酥










材料 (8-9粒份量)

無鹽牛油 15g (我用外賣早餐送的小盒裝牛油7g x 2)

棉花糖 45g

二合一咖啡粉 15g (其實一條是20g的,放一整條也可以)

果干、果仁各12g (我好隨意,可以放多一點點,剪碎備用。我就用了10粒提子干、幾小塊冷凍速干芒果、幾粒冷凍速干士多啤梨酸乳、腰果碎)

瑪莉餅 45g (牌子: 康元,取用七塊,略為弄成碎塊備用)


做法 (請用易潔不粘煱及耐高溫硅膠刮刀):

(1) 小火在煱內放牛油,溶後加入棉花糖;棉花糖都煮溶後,就加入二合一咖啡粉,拌勻,收火;

(2) 快手加入碎果仁、碎果干拌勻,加瑪莉餅,拌勻;

(3) 因為份量少,請把未成形的雪花酥推成一堆,用耐熱的食物袋隔著,壓成一長形。用廚剪剪成一塊塊,再用袋隔著按壓成球狀。 

(4) 置涼即可放入密實袋,為保新鮮,最好兩天內享用。

2 則留言:

  1. 難度高. 不過, 睇見都知道好好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講你都唔信,係完全冇難度既。而且好快就搞掂,等我仲拖拖拉拉,所有食材都齊備都唔肯郁手添。

      刪除