2022年7月4日 星期一

防臭地漏芯

自我家把浴缸改成企缸後,去水位的喉管有變,可能少了U形渠位,偶爾渠氣會回湧,引發臭味。為杜絕這種情況,我們往往會把渠口塞好,再放一枝水作重物壓實,才放心。


原來花數元買一個小配件就可以解決這個問題。不單防臭氣回流,亦可以順道防蟲。不用特別安裝,直接放到去水口就成了。


只是一個簡直物理裝置: 自重力閉合蓋,有水流時,會因水壓而打開,水流過後,又會自動閉合。效果真的不錯,我們試用了幾星期,就算沒把渠口蓋上,都沒有臭氣回流了。想不到就這樣解決了困擾多年的問題。(但日間家中無人,為防萬一,我們仍會把膠塞放上。)















4 則留言:

  1. 小配件大作用呀, 真係使得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係冇諗過咁易解決架,後來有朋友都想搵隔頭髮既地漏,原來都有咁多款式既,又只係幾蚊貨仔,真係大開眼界。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係無意中發現有呢款產品架咋,所以得閒去淘寶網睇下,都可以見到好多新產品,尤其生活用品,真係平靚正。

      刪除