2022年9月26日 星期一

奶蓋薩琪瑪

 因為好奇,所以買了這個來試。


人家有水果味及堅果味兩款,我比較保守,先試水果味。除了味道,薩其瑪的質感其實非常重要,我要試過是不是對口胃才再買。



沒有太大的期望就不會失望。



反而評分時更公允。



送來時,打開紙箱,入面的包裝原好,內容物亦整整齊齊的,排成兩層,一共十條。


室溫下試吃一條,很適口。不會過軟,亦不會脆硬。甜度亦剛剛好。



包裝紙上提議冷藏後口感風味更佳,即管放一條入冰箱試試。




我個人覺得差不多,只是會涼一點而已,其實分別不大。那我之後就不會放進冰箱了。

連運費,平均只是HK$1.2一條,物值算高。

翌日再多買兩盒,跟同事分享。



3 則留言:

  1. 回覆
    1. 咸既、甜既,我都會試下。但總括黎睇,我買原味或咸味既零食較多。其實我係滿足採購欲,有時一大包嘢,我只食咗一粒,其餘都分晒。上星期我開咗一樽杏仁,只食咗兩粒,一人一匙,即日已經分晒出去。

      刪除
    2. 可能因為我唔中意甜食, 所以一見甜食就會深印象, 又甜? :D

      刪除