2022年10月10日 星期一

Lunch @ Espuma

每當朋友即興相約,我多數會到這兒訂檯,成功機會較高。


今天,前菜我點了永遠不會失敗的南瓜湯



主菜我選了黑豚厚切豬扒



朋友選了魷魚圈意大利飯,因為份量不大,我們都全部吃掉,亦有胃納把最後上場的小小芝士餅幹掉。



飲品加錢點了水果茶及洋金菊薑茶,香香甜甜的,又有小蠟燭保溫。悠閒聊天,匆匆一個午間小聚,亦相當愜意。



這個價錢,在中環的午飯時間,只算是中價。


2 則留言:

  1. 我去尖咀果間, 以前好食D. 所以好難搵位

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都有同BIBI去果度拍過拖,係唔錯既,尤其甜品既造型,都幾出色。

      刪除