2022年10月17日 星期一

剪髮神器 - 家中的私人QB

這套架生,買了沒有十年,都一定有八載。只是一直被打入冷宮,從未獻世。


當年原本打算買來為Bibi剪髮的,可是她已到自主的年紀,不要媽媽操刀了。



作為輔助工具,都可算實用。


兩件工具,一長一短,配合不同的需要。

兩把都有平水裝置,方便把頭髮修齊。


攤開就像把梳子,可以把頭髮梳順夾好。



操作簡便




突然很想把頭髮剪短一些,就問爸爸有否信心,用這剪髮神器為我修剪。他戰戰兢兢地答應,盡力一試。我亦持著大不了再剪短一些,不礙事。

第一回合並未及格,仍有進步空間。



但再略為修剪一下,已達標。



爸爸初試啼聲的結果是: 新簇簇的剪髮布被他錯手剪了一個洞!



養兵千日,終於都可以用上這些補丁貼啦!



先把托底紙撕走




貼在破洞上


再撕走面層的保護膠片



大功告成!




這種補丁貼連羽絨服也可以用上,十分好用呢!




4 則留言:

  1. 幾得意噃.
    我中學同學可以自己同自己剪頭髮, 及肩既長度.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由中學開始就自己剪架啦,棵幾塊鏡係度就得吷啦。只係近年見QB咁平,都會間中幫襯下。但有時都會正正經經去次髮型屋既。

      刪除
  2. 六七十年代興長髪, 當時年青一輩都係自己修剪就算架喇! 直至要入懲教學堂,我先至被廹去剪髪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好細個果陣,就家姐剪既,我二家姐好厲害架,男女都識剪,所以屋企有齊架生既。我後來結咗婚,就用八佰伴既廿粒印花,換咗把剪髮鉸剪,一直用到依家。反而爸爸就又呢又路,買咗好幾把剪髮刨。最近買咗個剪髮神器,可以剷青或削短,仲可以充電,都幾好用。

      刪除