2022年11月7日 星期一

其貌不揚紫蘇酸棗餅

我自小就對涼果及蜜餞沒多大興趣,尤其中式餅食,什麼燕窩糕、一碰就散的薏米糕、花生酥之類的傳統糕點甚少沾手。


有同學送了我三小塊黑色糕餅,其貌不揚,但人家盛意權權,我怎樣也應該嚐嚐吧。


誰知咬一口後,乖乖不得了,軟軟糯糯的,味道雋永,令人回味無窮。把餘下兩件分給同事,再立即落單買來四包。



我甚少吃這類涼果,覺得味道有點像加應子,沒多大酸味,比話梅或陳皮梅好吃多了。



黑黝黝的一糰,實在難教人提起食欲。



只要你嚐過一口,或許就會愛上。

我不會狂吃,隔數天才來一顆,大家分甘同味,才是更大的快樂。



7 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實講唔上係酸,同嘉應子差不多,只係冇咁甜膩。

      刪除
  2. 食少少又幾開心既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買返黎大家分享,自己留幾粒。其實我前前後後加埋都只係食過三粒咋。

      刪除
    2. 因為好味,所以我唔捨得自己食晒,情願留返俾大家,等多D人有口福。上星期打咗十幾杯粟米汁,我分到最後一杯,諗住返位自己飲,點知中途遇到一位幾抵錫既同事,就俾咗佢啦,做完一大輪,自己半滴沒沾嘴。心想: 我要飲,幾時都得啦,係佢地冇乜幾可唧。

      刪除