2022年11月28日 星期一

見習書醫生出診記: 給古祖電話冊一件新衣裳 (一)

鄰座同事的電話冊怪可憐的,應該由公司開業一直沿用至今吧,早已骨肉分離了。這一點,我早就留意到了,於是主動應診。



數十年幾許人事更替,仍沒有轉用電腦輸入,可算情深義重。



我給它來個大翻新,先動個小手術,把兩手脫落書頁縫回母體。



塗膠漿加固書脊



待膠漿乾透後,再加襯紙。



白洋布是令書本更堅固的關鍵,當然不可少,之後循例加上通脊。



為它製一個新書殼,挑了一張文字圖案的包裝紙。



併一併,很合身。



粘上書殼後,書頁可以全部攤開。



別以為這件新衣過大



因為內頁是漸進式的,所以是剛剛合身。



包上保護膠,就可以精神奕奕地出院了。




同事甚感滿意,我也給自己打了80分。



4 則留言:

  1. 你個同事都算懷舊,依家多數用晒電子記錄.不過,用薄記都有好處,我試過電話壞咗,無晒朋友啲電話,之後要花唔少時間先至摷返晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢地一直冇與時並進,得閒都唔會話將資料入機,所以就有揭爛電話簿既情況。我早就改咗用電腦輸入,將最常用既電話列表,連帶對方秘書既直線都加埋入去,方便聯絡之餘,亦可隨時更新。常用電話唔會有太多,只要打印一份出來,必要時停電都仲可以翻查。

      刪除
  2. 我好似都留有老豆一本古老電話簿.
    殘舊既時代印記, 好有味道.

    回覆刪除
    回覆
    1. 五個字既電話,變到家陣八個字,都咪話唔大變化。

      刪除