2023年10月2日 星期一

爸爸的成人扭蛋玩具

爸爸放工出深水埗,在一間淘多多的店,買了一個肩頸按摩器。




一個盒子,大概跟普通迷你蛋糕的包裝相約。



可以USB充電



內附小小說明書



立即試玩,開動時,按壓位置都相當到位。



就算放在腰位,亦能享受。我都試過在小腿及大腿上使用,都頗舒服。




最重要是價錢相宜,一次推拿的收費,已經足以買一個按摩器了。



就當是他抽了一個成人扭蛋吧。


4 則留言:

  1. 我對呢D完全冇興趣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最初都唔俾佢買既,但係,唔通佢買件玩具都話唔得咩? 咁佢按完肩頸,D酸痛真係舒緩咗好多,咁就唔駛山長水遠去觀塘俾師父痛點推拿啦。

      刪除
    2. 各有所好, 世界先繽紛. 好多年前我返大陸按摩, 佢大力按我頸背, 我痛左幾個禮拜, 所以對呢D好大戒心.

      刪除
    3. 咁又難怪你既,第一次既體驗太差了。

      刪除