2023年10月30日 星期一

萬聖節夜光紋身貼

 原本十月又有繪本活動,為了增加一點氣氛,我訂了夜光紋身貼。


圖案不大,正好放在手上。



我先試用一張夜光元素較少的,看看可保存多久。

把圖案剪下,放在手背,只要用一點清水,待20秒,圖案就順利轉移了。再用紙巾印乾,就成了。



把手伸到檯底下看看,蝙蝠的耳朵真的螢光呢!回家後大不良發現我手背上有這個,立即想要印一個到自己手上。



晚上關燈後睡覺,那夜光效果也很明顯。




經得起無數次洗手及沐浴考驗,也毫無損傷。



如何除掉呢?想偷懶,我先試試貼上膠紙再撕走,要貼好幾次才成,不可行。



再看看紋身貼後的指示,噢!原來只要塗抹嬰兒潤膚油或酒精待10秒,就可輕鬆抹走。我又去試試,我覺得酒精紙巾最方便呢!



雖然這產品是給小朋友用的,但都不應用在敏感皮膚上,大家要注意啊!




2 則留言:

  1. 咁得意. 我只係用Disney買既萬聖節袋咋.
    夜光既, 最識合貼燈掣到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好早就買咗,但臨近萬聖節,可能店家想清貨,仲平一半。

      我覺得幾好玩,唔專登整走佢,係可以在皮膚上維持到幾日既。用酒精消毒濕巾就可以輕易抹走,都幾方便。我試過唔記得撕開張膠紙,就將圖案轉印咗上膠紙上,咁你想貼係其他地方,都應該可以既。

      刪除