2024年4月22日 星期一

環保紙餐具真有那麼差勁嗎?

近日環保餐具議題鬧得沸沸揚揚,我平日買外賣,是不要餐具的。但為了滿足好奇心,今回點餐時,就點了"要餐具"試試。


一套三件的環保紙餐具,中式匙較特別,比較挺身,不知濕水後會如何。用紙刀來切腸仔蛋,理應可以過關。但這個樣子笨笨的叉子,我就抱著懷疑的態度了。



我這碗是湯米,未知泡在水中會否很快溶掉變軟。



實測,它是可以把米粉兜起的,亦不易滑落。



順利吃罷整碗米粉,紙叉未有溶解跡象,及格。遂繼續用來為多士塗黃油。



試驗結果顯示,這些環保餐具,確實沒大家講的那麼脆弱。我自己都放了私伙餐具在公司,之後買外賣,應該不會再要餐具啦。


據我所知,飲品的膠蓋是列於豁免項目。近日看到那麼多人投訴麥記的紙杯蓋不靠譜,或者是店家太心急,未有真正測試合適的型號(或者訂錯了又不想浪費?)就硬用上,才會出現這些狀況。


希望大家在實行環保理念之前,務必從詳計議,才多行一步。


至於大家說飯後要浪費食水洗餐具,更不環保,要自備餐具亦不方便云云。其實環保是一種習慣,亦是一個信念。只要你肯邁出一小步,慢慢就會習慣。說不定大家自行調整思想後,環保意識就會增強,在選用物品前,會多一個考量。


大家可記得購物要自備購物袋這個概念行了多少年?

想當年,亦有很多人跳出來反對,到今天,大部份人出外都自備購物袋了,成績不是有目共睹嗎?



8 則留言:

  1. 絕對同意,我也試過用紙餐具,質量不錯的,但可能部分店家只看價錢而沒有考慮質量,才令大家有這種觀感~~ 當然最好是自備啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得是有心人專登搵一D差既去拍片,製造矛盾。

      刪除
  2. 多謝你的實測,其實用多了少少水又話吾環保,我覺得是有心人制造混亂,外買自備餐具是趨勢,只要大家踏出第一步,慢慢養成習慣就可以,環保不是一來做就成功。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人未試過,就先否定。咁始終都要有人碰過釘子,才會想多更多解決辦法既。有好多嘢,要實行時才知到會遇上什麼問題及麻煩,到時就會有人研究對策架啦。要一步登天就話難配合或者做配套唧,但個人行一小步,應該係唔難既。

      刪除
  3. 質地同外表都唔討好,我情願用自備餐具。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,起碼可以大啖食,唔駛就住就住。

      刪除
  4. 好多人係外賣返屋企食, office食, 點解筷子都冇對? 網上講得岩, 遇到問題, 唔係諗點解決, 係一味反對.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地講咩一刀切,又話佢地做外勤既自備餐具有幾唔方便云云。依家又唔係唔俾你加$1整套環保餐具,至於佢地話會增加消費者既負擔,如果咁唔捨得俾呢$1既人,實諗到計仔點解決既。咩冇得洗餐具,帶到返屋企臭晒之類既廢話,聰明既香港人點會唔識點解決吖?真係下下都要拖住手仔教你咩?用下腦啦!

      刪除