2012年10月25日 星期四

香芒芝士蛋糕


這是我姪兒的生日蛋糕,文華餅房出品.

 




這是嬸嬸女兒為我做的蛋糕,兩個款式相若

 



投桃報李,趁她兒子周歲生日,為她製作迷你版蛋糕賀一賀.正好甥女及另外兩位姐姐都差不多生日,就多做幾個吧.

先預備蛋糕牌.






再搓芒果色粘土,心想:芒果有些比較熟,顏色會深一點,就加了一些橙色.

 



兩份芒果料,看起來好像差不多,其實是最標準的.可惜當時我看起來沒多大分別,就做了恨錯難返的決定.


 


試做芒果片,要仔細,小心,盡量不要沾到指紋.我偏向用手掌上最光滑的部份去搓粘土,拈起時盡量如靜電原理那樣,輕力以指肉拈起芒果片.

 



別輕看這份大大小小的芒果片,可花了一小時呢!




初時試做了兩片深色一點的芒果片,好像分別不大;加多一點橙色,又變得顏色過深.




反正不能久放,就照做成小圓片.

 



兩種顏色偏差太大,不適宜放在一起呢.








芒果芝士蛋糕底,我用了淺黃色.

 



塗上芒果醬,再放芒果片.

 



生日牌到底如何擺位呢?隨意吧.但舉手不回,放了就不能再移位.

 



做這個蛋糕有一重工序可以省去,不用替蛋糕邊修飾,要保留有瑕疵及氣孔的邊,才像真身.

 



天你乾燥都起碼要靜養兩天,等表面乾透,才可以做下一個工序.




塗上透明啫喱,乾透後就大至完成。








 




來個大合照




覺得芒果片表面太光滑,又要再加工製造瑕疵.似乎感覺好一點.




這卷裝飾帶正好派上用場,碌在玻璃紙上,再裁出圍邊的花俏膠紙.



其實就算沒有圍邊,蛋糕已經很可愛.




之前做的兩粒深色一點點的芒果片令顏色更自然.



加上圍邊之後,就更可愛,像真度更高.



其實透明膠紙,跟印花膠紙各有優點,亦各有捧場客.






全透明比較清雅



印有圖案的就比較隆重,再配上高貴花紋底紙,再自製心意卡,沒有九十分都起碼搏得紅顏一笑啦!




正在考慮應否該雕製一個印章,像文華餅房一樣,日後用來蓋在朱古力片上做商標.照道理,應該可行.但一日懶筋未除,恐怕又要等千日才會成事.


14 則留言:

  1. 好像真又可愛!
    [版主回覆10/25/2012 07:05:48]我都驚大家嫌棄佢簡單得滯架。

    回覆刪除
  2. 靚到絕頂.
    [版主回覆10/25/2012 10:26:55]

    回覆刪除
  3. 你個裝飾帶我第一次見, 我只見過塗改帶
    [版主回覆10/25/2012 10:27:14]人家當垃圾要掉呀, 陰功!

    回覆刪除
  4. 整得好靚呀, 你真係一個多才多藝o既媽媽~
    [版主回覆10/25/2012 17:08:17]你唔好咁讚我啦, 我點擔當得起呀, 作為一個阿媽, 我仲係度學習緊呀. 大家齊齊努力啦, 啲小朋友每一個成長階段, 都係我地既試煉黎. 希望你一切順利, 唔駛好似我咁成日要食驚風散啦!

    回覆刪除
  5. 好有心思呀!
    [版主回覆10/25/2012 17:08:46]你真捧場!

    回覆刪除
  6. 維肖維妙呢.
    [版主回覆10/25/2012 22:09:40]呢個比我以前教你地果個更易做呢!

    回覆刪除
  7. Double Iron Legs2012/10/25 晚上11:42

    真假難分喎!
    [版主回覆10/26/2012 07:23:00]有人未見過真身,仲問我做咩整啲野差左咁多!

    回覆刪除
  8. 好有心機呀
    一雙巧手
    [版主回覆10/26/2012 07:26:02]咪睇佢細細粒野,一開檔就好大件事,啲野擺到四維都係,我咁懶,已經好少做粘土啦。

    回覆刪除
  9. 好掂!
    [版主回覆10/26/2012 14:12:46]係真唔係呀?

    回覆刪除
  10. 手工比真蛋糕還好啊~~
    [版主回覆10/28/2012 20:41:37]有你既安慰就真係好啦,我俾啲家姐踐到扁啦。

    回覆刪除
  11. 好似真的一樣,好想想咗佢呀!
    [Cat回覆10/31/2012 21:20:51]
    [版主回覆10/29/2012 21:00:49]食左就係咁大架啦,你諗過至好呀!

    回覆刪除
  12. 嘩~咁細個……我諗我睇都要戴眼鏡呀!你點整架?厲害~
    [版主回覆11/09/2012 15:01:36]我整就要除眼鏡!

    回覆刪除
  13. 加埋塊金泊就圓美喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我俾家姐柴台呀,佢地話做乜咁肉酸喎。

      刪除