2020年6月1日 星期一

青瓜苗素雞菜脯炒肉粒(走肉朋友,不加肉一樣可口呢!)

青瓜苗很可愛,$40一磅,我買了半磅,有16條。沖洗後去蒂切粒。




素雞及菜脯切粒備用,我用了泰國菜脯,較為軟身,帶點甜。



已調味的肉粒先炒熟,盛起備用。



把菜脯粒及素雞粒爆炒



因為沒有買辣椒,又想要一點點辣,放了少許桂林辣椒醬。



兜勻



把肉粒回鑊,兜炒



把青瓜粒加入



加幾匙熱水翻炒,再加少許魚露兜勻,加蓋焗一會,起碼都要讓青瓜熱透。



因為只加了少許水份,所以炒焗後不會見到有汁。



一粒肉、一粒菜脯、一粒素雞、一粒青瓜,連著一口飯,一啖放入口,那種滿足感,只恨自己嘴巴不夠大。如果再添加脆炸花生或腰果,口感就會更豐富了! 下回要買只辣椒放入去,風味更佳。


同場加映,蔥花炒滑蛋,簡簡單單的晚餐,半小時開飯,絕對不成問題,很適合我這雙職主婦呢! 









4 則留言:

  1. 原來係BB青瓜,我以為係由青瓜種子發芽長出來的幼苗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地大咗就係大隻既青瓜啦。

      刪除
  2. 我唔食肉好快餓, 未能全素.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好快餓係心理作用黎架咋,都唔關全唔全素事既。睇你食幾多份量同食得平唔平均既唧。

      刪除